Asszisztenst keres a Monogramma! Amennyiben tudnál minket naponta átlagosan 3-4 órában támogatni az adminisztrációban és különböző operatív feladatokban, magabiztosan kommunikálsz és érdekel a marketing, akkor köztünk a helyed!
Egyetemen tanulsz, de lenne naponta átlagosan 3-4 órád rendbeszedni és összefogni az adminisztrációnkat? Szeretnél valós munkatapasztalatot szerezni (akár több területen is, több céget megismerve), netán érdekel a marketing világa ? Akkor itt a lehetőség, hogy csatlakozz fiatalos csapatunkhoz!
De mit is kell tudni a Monogrammáról? A céget 2003-ban alapították, az eltelt 20 év alatt számos érdekes projekten volt lehetőségünk dolgozni a marketing minden területén. Legyen szó webfejlesztésről, reklámanyagok tervezéséről- és gyártásáról vagy operatív marketingfeladatokról, netán stratégiáról Ügyfeleink számíthatnak ránk! Dolgoztunk már a Dentsply Sirona, a Volvo Hungária és a Clearwater részére is. Mi látjuk el a tőzsdén jegyzett NAVIGATOR Csoport marketingtámogatását, valamint ügynökségként gyakran segítjük a magyar prémium tollmárkát, az Etelburgot.
Mik lennének a feladataid?
- Nyilvántartások készítése és vezetése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Árajánlatok előkészítése
- Szerződések előkészítése
- Teljesítések, kimenő és bejövő számlák kezelése
- Reklámhordozók gyártásának koordinálása, kapcsolattartás partnerekkel
- Adminisztráció projektmenedzsment szoftverben
- Naptár menedzsment, szervezési feladatok és beérkező e-mailek kezelése
Mit várunk Tőled?
- Precizitás, igényes és megbízható munkavégzés
- Kreativitás, önállóság, can do attitűd
- MS Office szoftverek ismerete (dizájnos PPT készítési képesség előny)
- Magabiztos kommunikációs készség szóban és írásban
- Angol B2 nyelvtudás
- Tulajdonosi szemlélet
Előnyt jelent, de nem feltétel…
Marketinges területen folytatott (marketing, kereskedelem és marketing, gazdálkodás és menedzsment, kommunikáció és média) aktív egyetemi tanulmányok (nappali tagozatos hallgatói jogviszony. Szintén előnyt jelent, ha jó vagy látványos prezentációk készítésében, esetleg szeretsz social media posztokat tervezni és szövegezni.
Na de mit kínálunk cserébe?
A versenyképes fizetés mellett betekintést nyerhetsz egy kisvállalkozás működésébe (sőt, akár Ügyfeleink révén más cégek kulisszái mögé is betekinthetsz) és értékes munkatapasztalatot szerezhetsz akár marketinges és operatív területen is. Mindemellett rugalmas munkavégzést sok home-office-al, flexibilis időbeosztással. Végül, de nem utolsósorban pedig segítőkész, támogató csapatot.
Személyes munkavégzés esetén hol található az iroda?
Egyeztetésekkor, illetve bizonyos feladatok és időszakok esetén kérni fogjuk, hogy az irodából dolgozz. Jelenleg ez Budapest belvárosában található, a 7. kerületben (Madách Trade Center).
Mit jelent a versenyképes fizetés Nektek?
Ez attól függ, hogy pontosan honnan érkezel (milyen tanulmányokat folytatsz, folytattál, van-e esetleg bármilyen munkatapasztalatod), illetve van-e valami olyan képességed, amivel több terhet is le tudsz venni a vállunkról, mint pusztán az Excelek és a szerződések rendben tartása és a naptárjaink, levelezésünk kezelése. Kérjük, hogy önéletrajzodban tüntesd fel bérigényedet.
Van előrelépési lehetőség?
Dolgozunk azon, hogy növekedjünk, ezért is olvashatod most ezt az álláshirdetést. Bízunk benne, hogy ez idővel újabb lehetőségek megnyílását jelentheti.
Nem baj, ha nincs sok tapasztalat az önéletrajzomban?
Nem baj, sőt! Kifejezetten pályakezdő csapattagot keresünk, aki szívesen fejlődik velünk.
Biztosítjátok a munkához szükséges eszközöket?
Szükség esetén tudunk megfelelő laptopot biztosítani.
Szuper, hol és hogyan tudok jelentkezni?
A lenti gombra kattintva tudod elküldeni nekünk fényképes önéletrajzodat (vagy feltenni esetleges kérdéseidet). Kérjük, hogy írd meg nekünk fizetési elképzeléseidet is, valamint azt is, hogy heti maximum hány órát tudnál ránk szánni.
Elolvastad idáig? Akkor lehet, hogy pont Téged keresünk! Ha kérdésed lenne, vagy rögtön küldenéd is a CV-t, akkor kattints a gombra, várjuk szeretettel e-mailed!