Logótervezés

Logótervezés

A logótervezés egy igen fontos feladat, mely egyszer mindenképpen megadatik minden vállalkozás életében, az induláskor. A logó szerepe ugyanis megkérdőjelezhetetlen – az emberek erről fognak felismerni, azonosítani bennünket. Sőt, sok esetben szerepe van az első benyomásban is, amire nincs második esély! Hiszen ez kerül a weboldalra, az iroda homlokzatára, a névjegykártyákra és a különböző szóróanyagokra, illetve termékekre is.

Ezek miatt fontos igazán, hogy a logótervezés végén egy olyan logó szülessen, ami a valós képet reprezentálja. Amiben megtalálható és felismerhető a vállalkozásának, márkájának identitása. Kicsit úgy működünk, mint egy fodrász, hiszen az archoz, az arcformához tervezzük meg a frizurát, tehát a megjelenést. Célunk, hogy a logó teljes mértékben Önt adja vissza, legyen egyedi és impresszív.

A logótervezés folyamata is fontos, hiszen nagyban hozzájárul a közös célunk eléréséhez!

1
Konzultáció

Az első és a legfontosabb lépés a konzultáció, melynek során megismerjük tevékenységét, az elképzelését, a céljait, illetve amennyiben van, abban az esetben a cég eddigi arculatát (színek, betűtípusok). Az Ön által elmondottak és esetlegesen vizualizáltak alapján kapunk egy olyan képet, aminek a segítségével elkezdhetjük a kreatív munkát, magát a grafikai tervezést.

2
Tervezés

A tervezés során ötlettől függően több verzió is készül, minimum három. Ezeket az első körös változatokat prezentáljuk aztán Önnek. Amennyiben sikerül választani, véglegesítjük a megjelenést. Amennyiben nem, további módosításokat végzünk, ami lehet színek, betűtípusok cseréje, vagy akár teljesen új tervezés is. Több korrektúra kört is biztosítunk.

3
Átadás

Az elkészült logót minden szükséges változatban és formátumban az Ön rendelkezésére bocsátjuk. Igény esetén egyéb arculati elemeit is frissítjük, legyen szó weboldalról, névjegykártyáról vagy különböző kiadványokról.

További design szolgáltatásainkért keresse fel az Arculattervezés aloldalunkat!

Logó felfrissítés

Habár egy logónak időtállónak kell lennie, mindig figyelni kell arra, hogy tartalmazza a kellő modernséget, aktualitást. Hatékonyan jelenítse meg a márka jelenét, belecsempészve annak múltját (és esetleg jövőjét). Azonban semmiképpen se csak és kizárólag a múltról szóljon, hiszen akkor nem tudja vizualizálni a cég aktuális arcát, valóját.

Hogyha úgy érzi, hogy logója már nem aktuális és modernebbet szeretne, abban az esetben nem csak a logótervezés és a teljesen új design lehet a megoldás. A felfrissítés lehetőséget ad arra, hogy a régi logóból kiindulva, annak hangulatát megőrizve tervezzünk egy újragondolt logót.

Ez a grafikai munka ritkán még nehezebb, mint egy teljesen új logó tervezése, hiszen elsődleges feladatunk, hogy ne csupán az Ön valódi arcát mutassuk meg, hanem a régi logót is méltóképpen használjuk fel. A folyamat azonban nagyban hasonlít a logótervezésre, hiszen átbeszélésre kerülnek a prioritások, megismerjük Önt és elképzeléseit. Ezt követően pedig több variációt is megtervezünk, melyeket prezentáljuk és a választott tervet tökéletesre csiszoljuk. A munka végeztével minden szükséges formátumban átadjuk a megújult logót.

Referenciáink

További információkért és árajánlatért keressen minket a megadott elérhetőségeink egyikén, vagy a gombra kattintva. Készséggel állunk rendelkezésére esetleges kérdései megválaszolásában!